קורס בזום ל-40 משתתפים בלבד!

בשורה מהפכנית למטפלים, פסיכולוגים,
פסיכיאטרים, מדריכי הורים, עו''ס,
מלוקחים אחריות:

איך תלמדו לטפל בשיטה חדשנית בהתמכרויות ובעיות וויסות בעולם המסכים שפוגעות בתפקוד ובקשרי הורים וילדים?

5

מפגשי זום - לימודי תעודה

20

מחזורים השיטה כבר יושמה

800

אנשי טיפול עברו את ההכשרה

5 מפגשי לימודי תעודה (זום+הקלטה)

מזוקקים ופרקטיים מטעם לוקחים אחריות וד''ר ירון סלע - פסיכולוג קליני וחוקר פורץ דרך בטיפול בבעיה הנפוצה והמבלבלת של שימוש בעייתי באינטרנט והתמכרויות למסכים.

עשרות מטפלים השתתפו בקורס והביעו שביעות רצון.

שמי מרב ואני מנהלת את ביהס לפסיכותרפיה התנהגותית קוגנטיבית של מכון פסגות.

השנה פתחנו במסגרת לימודי ההמשך קורס עבור מטפלים בנושא התמכרויות. ד"ר סלע לימד את העבודה עם התמכרות למסכים בקרב ילדים ובני נוער באמצעות מודל תום שפיתח.

עשרות מטפלים השתתפו בקורס והביעו שביעות רצון: מדובר במודל פרקטי , נגיש למטפלים ונותן כלים יישומיים לעבודת המטפל. בד בבד ד"ר סלע הוא מרצה מרתק, מובנה , מעביר חומר בצורה ברורה וידידותית. שיעוריו נעימים ומשולבים בהמחשות ודוגמאות.

ללא ספק מדובר במודל עבודה חשוב לכל מי שעובד עם ילדים ובני נוער.
מירב שני
עו"ס, מנהלת מקצועית של מכון פסגות,
בית הספר לפסיכותרפיה התנהגותית קוגניטיבית

למה רוב המטפלים מתקשים לתת עזרה אפקטיבית כשזה מגיע לתחום המסכים?

אם הגעת לדף הזה כנראה שגם אתה מטפל (פסיכולוג פסיכיאטר עו''ס מדריכי הורים מאמן וכדו') שחשוב לו לדעת לעזור לכל סוג של אדם במצוקה...

ופגשת פניות רבות
וראית את הכאב הגדול של משפחות שלמות
שהמסך יוצר להן משברים בין ההורים לילדים,
פחד של הורים מהתמכרות וחוסר תפקוד של מתבגרים.

לפני שאסביר לכם איך להפוך למקצוענים מוביל בתחום, אני רוצה לספר לכם
על מחקר שיעזור לך להבין את גודל הבעיה אותה נשמח שתלמד לפתור...

מה התגלה במחקר של ד''ר ירון סלע?

במחקר שערך ד''ר ירון סלע (מעביר ההכשרה)
בשיתוף עם המרכז הישראלי להתמכרויות התגלה מספר הזוי...
מתוך מדגם של כ-4,000  משתתפים במחקר (בגילאי 18+)
התגלה שכ -19% מהמשתתפים סובלים מקשיי וויסות במסכים
שמשפיעים על חיי היום יום שלהם,

וכ-5% סבלו מקשיים חמורים עד כדי התמכרות לאינטרטנט ופגיעה של ממש בתפקוד.

אבל הבעיה האמיתית מתחילה 

כשבתור מטפלים אנחנו מנסים לגשת
עם הכלים הטיפוליים הרגילים שאנחנו מכירים,

מנסים לחבר כלים שונים ולאלתר כדי לנסות לעזור להורה במצוקה שנמצא מולנו או למתבגר
שמוצא את עצמו בהתמכרות קשה למסך

ובמקום להועיל...?
אנחנו עלולים למצוא את עצמנו  רק מסבכים את המצב.
וזה רק מבלבל ופוגע בבטחון שלנו כאנשי מקצוע ויוצר תחושה לא נעימה אל מול המטופל וחשש לעזור במקרים נוספים שגורם לנו להפסיד מטופלים…

למה קשה לטפל בכלים הרגילים כשזה מגיע להתמכרות למסך?
ומהו המודל החדש שפיתח 
ד''ר ירון סלע?

כשזה מגיע לעולם המסכים יש דבר אחד שחשוב מאוד שכל איש טיפול יבין, זה פשוט עולם אחר סופר רגיש, סופר נפיץ ויושב על מטענים רגשיים ומקומות הישרדותיים שבהם

מחיר הטעות יכול להיות גדול...
לכן חייבים לגשת אליו רק אחרי העמקה וגישה מסודרת בנושא…

ככה נולד אחרי מאות שעות מחקר מודל תו''ם

(בתוך שיטת הסמכות החדשה של פרופסור חיים עומר)

מה זה מודל תו”ם?

מודל תו"ם נשען על יסודות שיטת הסמכות ההורית החדשה של פרופסור חיים עומר, מודלים של וויסות רגשי וכן גישות הרואות בעולם הדיגיטלי כמרחב פסיכולוגי.

המודל אותו תלמדו בתהליך ההכשרה בנוי משלושה שלבים ותפקידים שאנחנו חייבים לקנות בעצמנו ולהקנות להורה המטופל כדי לעזור לילד שלו והם:

1

תיווך

נלמד בעצמנו ומתוך כך נלמד את ההורה המטופל ונקנה לו כלים כדי לחבר בינו לבין הילד בעולם המסכים ולהשאר הדמות הסמכותית שעוזרת לו להבחין בין טוב לרע ולזהות סכנות.

2

וויסות

נלמד את הגבולות ונורות האזהרה עוד לפני השלבים של ההתמכרויות כדי לעזור למטופל להבין את המצב של הילד (שלפעמים כלל אינו בעייתי ונובע מפחד יתר של ההורה)

3

מגן

שלב הפעולה הקיצונית - נלמד את ההורה בעזרת כלים חדשניים איך לשבור הגה חזק ולבלום את הילד שהלך לאיבוד לפני שהוא פוגש בתוכן הפוגעני ומסכן את עצמו בהתמכרויות.

ואחרי מעל לחמש שנים שבהם הוכשרו מאות מטפלים ואנשי מקצוע במודל תו"ם
עם ד''ר ירון סלע, (ביניהם: מכבי, מרכז רפואי הדסה, אוניברסיטת ת"א, מרכזים רפואיים ועוד…)

אנחנו פותחים מחזור בשיתוף שלנו (לוקחים אחריות) 
בהכשרה של 40 מטפלים בלבד להיות המטפלים של דור העתיד,

כדי להתחיל לעזור לזעקת ההצילו המטורפת שרצה ב-19% מהסלונים הביתיים בישראל.

כנסו איתי רגע למספרים

רק כדי שתבינו את פוטנציאל ההשפעה והסיוע שלך
(וכמובן גם הכנסה למרות שזה באמת לא הנקודה)

אם יש 170,000 ילדים בכל שכבת גיל 
מחכים שם 32,300 בני נוער שצריכים את העזרה שלך בכל שנתון
תכפיל את זה בגילאי 11-20 שהם לפחות 10 שנתונים
בהם השימוש הבעייתי הוא קריטי.

וקיבלתם 323,000 אנשים שזקוקים לעזרה טיפולית עמוקה

ולצערנו?
מספר המטפלים שעברו את ההכשרה החדשנית והמקיפה
בשיטת הסמכות החדשה ומודל תו''ם

ויודעים לתקוף עם שיטה סדורה ומוכחת מחקרית את בעיות עולם המסכים הוא מזערי.

מחיר הטעות יכול להיות גדול...
לכן חייבים לגשת אליו רק אחרי העמקה וגישה מסודרת בנושא…

ובגלל זה אני מתרגש לבשר על הפתיחה החגיגית של

“המטפל הדיגיטלי”

הכשרת 40 מטפלים בלבד
בשיטת הסמכות החדשה לקבלת כלים חדשניים לטיפול מציל נפשות בהתמודדויות והתמכרויות סביב עולם המסכים.

מתחילים ב- 30.5 | 17:30-21:00

במהלך 5 המפגשים הממוקדים למטפל הדיגיטלי (זום + הקלטה) תוסיף לארגז הכלים הטיפולי שלך

⭨ מפגש ראשון | 30.05
מה בריא במסך ולמה באמת ילדים דבוקים אליו ומוכנים להלחם?-גרסת המטפלים:
במפגש נעשה את הצעד הראשון בשיטה ונגלה את הצרכים הפסיכולוגיים הקיומיים העמוקים והאתגרים החדשים של ילדים ונוער בעולם הדגיטלי

אילו צרכים פסיכולוגיים הילד מקבל במסך שלא חשבנו עליהם?
מהן הסכנות שמחכות לו (מעבר לפור*נוגרפיה והתמכרות) ויוצרות קשיים שמצריכים טיפול?

איך מזהים קשיי ויסות סביב המסך ומהם הגבולות הנכונים אותם נעזור למטופל להציב?
⭨ מפגש ראשון | 30.05
מפגש שני | 13.06 ⭩
מהי ההגדרה המחודשת שהתפספסה של מערכת היחסים של ההורה והילד בעידן המסכים?
במפגש נבין למה הכלים הרגילים ושיטות ההדרכה ההורית חייבות להתעדכן כשזה מגיע לבעיות סביב עולם המסכים.

איך המסך פוגע בקשר? למה המסך גורם לתחושה שאנחנו ביחד אבל בעצם לבד? (ואיך משנים את זה)

אילו התנגדויות לטיפול עלולות לעלות כשהורה וילד מטפלים בבעיית המסכים ואיך יוצרים מוטיבציה טיפולית? (יעשה לך פלאים עם כל מטופל)
מפגש שני | 13.06 ⭩
⭨ מפגש שלישי | 20.06
הצגת מודל תו''ם (תיווך ויסות מגן) - ירידה לפרקטיקה טיפולית:
במפגש השלישי נפגש עם המודל הטיפולי שפותח מתוך מאות שעות מחקר והוכח כיעיל לאלפי הורים. המודל נותן לך לזהות את חריפות הבעיה ולעזור למטופל להבין מהן הפעולות שעליו לבצע ובאיזה שלב של הבעיה הוא נמצא.

איך מאות שעות מחקר יצרו את המודל הראשון מסוגו ומה החידוש שלו?

איך בנוי טיפול במודל תו''ם ומה המבנה שלו בפועל + מעבר על פרוטוקולים חסויים מטיפולים ודוגמאות.

איך מקנים כלים למטופל לעבודת צוות בין ההורה הילד והמסך?
⭨ מפגש שלישי | 20.06
מפגש רביעי | 27.06 ⭩
איך עוזרים להורה בתור מטפלים להפוך לדמות מתווכת ומווסתת?
במפגש הרביעי נלמד מה התפקיד של ההורה בהתמודדות עם המסך (חוץ מלהגיד לכם שהילד מכור וזהו…) ואיך נכוון אותו כמטפלים משני חיים:

ההורה המתווך - איך אני עוזר להורים להפוך לחלק בלתי נפרד וכתובת רלוונטית למצוקת המסך של הילד?

איך נלמד הורים לשים גבול שהילד לא רוצה לעבור -וויסות.
מפגש רביעי | 27.06 ⭩
⭨ מפגש חמישי | 4.07
ההורה כמגן  (החידוש העצום של השיטה):
במפגש החמישי נלמד על התערבות קיצונית כשהילד חייב ניתוק מיידי ותגובה חריפה כי הוא נמצא כבר בסכנה, בלי שההורה יפגע בקשר.

איך נזהה מי יכול לעזור להורה להתמודד עם הילד מבחוץ ברגע קיצון? - סבא, דוד

איך נותנים להורה מנופי כח מצילים מסיכונים שמונעים שחיקה של ההורה בתהליך ומגדילים את ההצלחה שלך כמטפל?
⭨ מפגש חמישי | 4.07

שווי כל מפגש מזוקק (5 שעות בקבוצה קטנה ואינטימית עם ד''ר שהוא פסיכולוג קליני פורץ דרך): ₪1,000

וביחד: 5X1,000 = ₪5,000

וכדי לוודא שאתם מצליחים ליישם את הידע ולהפוך למטפלים פורצי דרך הוספנו:

4 בונוסים מטורפים במתנה!

בונוס למטפל הדיגיטלי #1

קבוצת ליווי סגורה עם ד''ר ירון לשאלות ויישום

בשווי ₪1,000 במתנה!

באופן טבעי תהליך היישום של חומר חדש הוא לא קל ואם אין לכם דמות מקצועית שעוזרת לך להתאים את הדברים לסגנון שלך קשה ליצור מהפך אמיתי.

ולכן במהלך ההכשרה ד''ר ירון סלע ישיב לשאלות על החומר הנלמד וקשיי היישום שלו אצלך בקליניקה כדי שתוכל להיות בטוח שההשקעה שלך השתלמה ותצליח לעזור למטופלים חדשים.

בונוס למטפל הדיגיטלי #2

הקלטות המפגשים לחזרה ועזרה ביישום לזמן ההכשרה

בשווי ₪500 במתנה!

כששומעים מודל פורץ דרך פעם ראשונה זה מעמיס את המח במידע חדשני

אבל אז מנסים לזכור מה שמענו ומתחילים לנסות ליישם

וזה לא תמיד קל…

כדי שתצליחו בקלות לחזור על הדברים נוסיף לכם לזמן ההכשרה בלבד (מטעמי פרטיות) את הקלטות המפגשים כדי שתוכלו לחזור אליהם ולמקסם את התוצאות.

בונוס למטפל הדיגיטלי #3

מפגש העמקה עם סער להכרת האפליקציות והמנגנונים הפסיכולוגיים של כל אחת

בשווי ₪200 במתנה!

בטח כבר ברור לכם שמטפל שרוצה ליצור שינוי אצל המטופל חייב להבין לעומק מאיפה הוא בא ומה הוא חווה,

אבל במקום לתת לך לשוטט שעות בהבנת האפליקציות הבלתי נגמרות,
נתמצת לך במפגש אחד את כל מה שצריך לדעת על כל אפליקציה
יחד עם כלים שיעזרו לך להבין לבד בהמשך מה המנגנון הממכר בכל אחת.

בונוס מוגזם למטפל הדיגיטלי #4

פרוטוקולים חסויים של טיפולים בהתמכרות למסכים להדגמה

בשווי ₪500 במתנה!

בגלל שחשוב לי שתבינו איך בפועל הדברים יורדים לשטח ולא תמצאו את עצמכם עם תעודה על הקיר וחור בכיס,

אנחנו מוספים תיעודים אמיתיים מתוך מאות הטיפולים בקליניקה של ד''ר ירון, כדי שתוכלו ללמוד ממייסד השיטה את כל הדקויות שלוקח שנים לפתח.

שווי כל הבונוסים: ₪2200

שווי המפגשים + 4 בונוסים: ₪7,200

למי ההכשרה מתאימה?

מה אני מקבל/ת בסוף ההכשרה? + הזדמנות מטורפת למצטיינים

תקבלו תעודה רשמית של לוקחים אחריות וד''ר ירון סלע בשיטת מודל תו''ם של הסמכות החדשה מבית פרופסור חיים עומר.

אותה תוכלו להציג ועליה תוכל לספר בכל מקום בו תצטרכו להפגין סמכות (רוב ההורים שמסתבכים עם מסכים מכירים את לוקחים אחריות ולכן זה יעזור לך מאוד)

ובנוסף למצטיינים:

בגלל שאנחנו ארגון בעל מעל 100,000 הורים, מחנכים ומתבגרים שצורכים את התכנים שלנו בפרויקטים השונים, פונים אלינו לא מעט במקרים המצריכים טיפול והדבר שהכי נשמח הוא להפנות חברי קהילה שלנו למטפלים מקצועיים שאנחנו יודעים לחתום עליהם שמטפלים בשיטות הכי טובות שיש.

אז כדאי לכם להשקיע בהכשרה כי כל לקוח בסדרות טיפולים כאלה יכול לעזור לך להחזיר בקלות את ההשקעה שלך.

וזה כבר הופך את ההכשרה הזו וההשפעה שלה עליכם לשווה פי כמה…

למה עכשיו זה הזמן הטוב ביותר בשבילך לפרוץ ולהכשיר את עצמך?

המלחמה והקורונה יצרו להורים וילדים רבים הרגלים חדשים במסכים שעלולים ליצור מורכבויות.

ברגע שהצטרפתם לנבחרת המטפלים הדיגיטליים במחיר השקה (!)
תוכלו לעזור לכמות אנשים עצומה שצריכה את היכולות שלך דווקא עכשיו

מה ההשקעה שלי (לזמן ההשקה) לתפיסת אחד מ-40 המקומות בנבחרת המטפלים החדשה?

אם הגעתם לכאן כנראה ששמת לב שמחכה לך כאן הכשרה שונה וחדשה שהמטרה שלה היא לתת לכם סיכויים כמה שיותר גבוהים להצליח, ליישם ולשנות לאנשים את החיים.

הבנתם כבר ש:

כל זה שווה ללא כל ספק מעל ₪10,000

ובעולם שבו כבר ראיתם בעצמכם כמה עולות כל מיני תעודות והכשרות מפוצצות במפגשים ארוכים ושיעורים מתישים ותיאורטיים ללא פרקטיקה,
שלא מבטיחים לכם לצאת מטפל חדש שפונה לכמות מטופלים עצומה שצריך עזרה.

ברור לך שזה מחיר הגיוני להכשרה המזוקקת הזו
ששומרת על הזמן שלך עם מיקוד בדברים החשובים בלבד

אבל ההשקעה האמיתית לזמן ההשקה ל40 המטפלים לצערי.. חסויה כרגע…

למה?

בגלל שאנחנו חייבים לוודא שיש לך את מה שצריך
מבחינת הכשרות קודמות וסגנון אישיות ומוטיבציה להצליח ולשנות לאנשים את החיים

שיתופי פעולה

ימים
שעות
דקות
שניות

הזמן הולך ומתקתק ...

מתחילים ב- יום שלישי | 30.5 | 17:30

ולכן... אם מעניין אתכם להפוך איתנו למטפלים דיגיטליים שיודעים לעזור לקהל עצום עם הבעיות החדשות של הדור הזה, עליכם למלא את טופס ההתאמה עכשיו

(יש רק 40 מקומות אז כדאי לא לדחות "לאחר כך") כדי שאצור איתכם קשר אישית (סער סמנכ''ל לוקחים אחריות)
ונבדוק אם ההכשרה הזו באמת תוכל לשנות לכם ולמטופלים את החיים כמו שחשוב לנו...

שאלות שאולי שאלת את עצמך...

מתי מתחילים? מה אורך המפגשים?

ההכשרה בנויה מ-5 מפגשים, המפגש הראשון בתאריך 30.5.
המפגשים יתקיימו בזום, בימי שלישי בשעות 17:30-21:00.

אני מטפלת בהורים ובילדים בנושאים מגוונים, ואני מרגישה שהעיסוק בעולם הדיגיטלי הוא לפעמים חלק מהבנת העולם של הילד, גם אם הילד לא מכור. נדבר על זה?

בוודאי. כיום, העולם הדיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד מהעולם הרגשי-חברתי של ילדים. בסדנה נתייחס להיבטים אלו על מנת לשפר את השפה הטיפולית עם ילדים גם אם המוקד אינו שימוש בעייתי באינטרנט.

אני מדריכה הורים לילדים בגיל הרך. האם הסדנה מתאימה לי?

בהחלט כן. המטרה של הסדנה היא להקנות את תהליכי החשיבה ההוריים הרצויים על העולם הדיגיטלי של הילדים שלנו, וכן להקנות כלים בפועל. לכן, הסדנה מניחה את התשתית לאיזון בריא של העולם הדיגיטלי. מחקרים מראים שככל שמקנים נורמות התנהגות בגיל מוקדם יותר לילדים, כך קל להם יותר להפנים ולבצע באופן עצמאי שימוש נכון במסכים בגיל בוגר יותר.

האם המחקר של דוקטור ירון סלע הוא באמת פורץ דרך?

המחקר הוא אכן פורץ דרך בכמה היבטים:
1. זהו המחקר הראשון בעולם שמדד באופן אובייקטיבי (דרך מדידת השימוש בסמארטפון של בני הנוער), את אפקטיביות ההתערבות, והראה יעילות באופן אובייקטיבי. זאת בנוסף, לתוצאות המובהקות של שיפור בתפקוד לפי דיווח ההורים והילדים.

2. זהו המחקר הראשון שגם מבוסס תיאורטית ונותן פרוטוקול ברור לעבודה עם שימוש בעייתי באינטרנט של ילדים.

האם למודל הזה יש אסמכתא רצינית בספרות המדעית?

בהחלט, למבינים:

Sela, Y., Zach, M., Amichay-Hamburger, Y., Mishali, M. & Omer, H. (2020). Family Environment and Problematic Internet Use among Adolescents - the Mediating Roles of Depression and Fear of Missing Out. Computers in Human Behavior, 106, 226-236. Sela, Y., Bar-Or, R. L., Kor, A., & Lev-Ran, S. (2021). The Internet addiction test: Psychometric properties, socio-demographic risk factors and addictive co-morbidities in a large adult sample. Addictive Behaviors, 122, 107023-107023. Sela, Y., & Omer, H. (2018). Parental Vigilant Care regarding computers and the internet. In Omer, H (Ed). Parental Vigilant Care: A Guide for Clinicians and Caretakers. Routledge. Sela, Y. (2019). ‘I am online, therefore I am’: Problematic Internet Use among adolescents and treatment directions. Psycho-Actually, 74, 33-37 (Hebrew).

אם אני פסיכיאטר או פסיכולוג האם זה מתאים לי?

אכן! בהכשרה הזו עברו מעל 800 אנשי טיפול מכל הדרגות, כולל מרפאות רשמיות של הדסה עין כרם, ושיתופי פעולה עם הסתדרות הפסיכולוגים ועוד.

אני פוגשת הרבה הורים לילדים בגיל ההתבגרות, והם מרגישים מתוסכלים וחסרי אונים. הסדנה תוכל לעזור לי לתת כלים להורים אלו?

קבוצת הגיל של בני ובנות הנוער נחשבת כקבוצה בעלת סיכון גבוה לשימוש בעייתי באינטרנט. מדוע? מכיוון שהסקרנות הטבעית בגיל ההתבגרות לעתים מטשטשת את היכולת שלהם להבחין בין תכנים טובים לבין תכנים בעייתיים, או לבסס גבולות ראויים לשימוש ברשת. בסדנה נתייחס להורות תואמת גיל בהקשר של סמכות הורית, וויסות רגשי של הילד וכמובן פעולות במרחב הווירטואלי.

מה מקבלים בסיום הסדנה?

בסיום הסדנה תקבלו תעודת סיום מטעם ירון סלע בשיתוף לוקחים אחריות להכשרת המטפל הדיגיטלי: הדרכת הורים בשיטת הסמכות החדשה ומודל תו"ם.

אני מדריכה הורים לילדים שלא מגיעים לבית הספר באופן סדיר ומשחקים במחשב רוב שעות היום. הסדנה תעזור לי לתת כלים להורים אלו?

המצב המתואר שייך לשלב השלישי במודל תו"ם, הוא שלב ה"מגן". שלב זה רלבנטי למקרים של הידרדרות לכדי אי-תפקוד משמעותי בלימודים, בחברה, במשפחה או בהרגלי החיים (למשל פגיעה משמעותית ומתמשכת בשעות שינה). בסדנה נלמד כיצד לבנות התערבות הורית נחושה – אך לא תוקפנית - תוך שימוש בעיקרון ההשגחה הקהילתית. מחקרים הראו שהתערבות ממוקדת, נחושה עם גורמי תמיכה נוספים יכולה להחזיר את התפקוד באופן הדרגתי גם במצבים כאלה.

ההשקעה הכי טובה בחיים שתרמה לעסק שלי

שמי שירה בר טור, רכזת התמכרויות באגף פסיכולוגיה של משרד החינוך.

בשנת הלימודים הקודמת נפתחו שני קורסים בנושא טיפול בהתמכרויות, עבור פסיכולוגים חינוכיים. השתתפו בקורסים פסיכולוגים חינוכיים מכל רחבי המדינה שעובדים עם ילדים ונוער.

במסגרת הקורסים ד"ר ירון סלע העביר יום שלם בנושא עבודה עם הורים ונוער בתחום ההתמכרות למסכים. ד"ר סלע הציג את המודל הייחודי שפיתח מודל תום. המודל הינו אינטגרטיבי, מקיף ועוזר מאד בעבודה טיפולית עם נוער והוריהם. משתתפי הקורס הרגישו שד"ר סלע העביר את הידע בצורה בהירה ומעניינת ונתן כלים ממשיים לעבודתם.

לכל מי שמתעניין בטיפול בהתמכרויות ועבודה עם הורים וילדים, הקורס של ירון נותן זווית אינטגרטיבית וחשובה לעבודה היומיומית.
שירה בר טור
אחראית באגף פסיכולוגיה
במשרד החינוך בנושא התמכרויות.

זה בהחלט אחד מהקורסים החשובים והמומלצים ביותר

הקורס של ירון היה למעשה סדנא במסגרת תוכנית ההכשרה הדו-שנתית שלנו בהדסה. בקורס השתתפו כ-20 מטפלים, פסיכולוגים פסיכיאטריים ועובדים סוציאליים. הקורס עסק בשני נושאים מרכזיים- מודל השגחה הורית (תו"ם) והתמכרות למסכים. ירון העביר את הקורס באופן בהיר מאורגן ומובן תוך שמירה על רמה מקצועית גבוהה מאוד. הלימוד היה מלווה בדוגמאות קליניות רבות מתוך ניסיונו העשיר.

הרעיונות של הקורס המשיכו ללוות אותי ואת המודרכים שלי לאורך ההכשרה והטיפולים. ההמשגות הקליניות, הרעיונות התיאורטיים וההצעות להתערבויות אפשריות השפיעו באופן מיידי על העבודה עם ילדים והוריהם בקליניקה, ושיפרו את חוויית ההבנה וההצלחה בטיפולים.

כאמור, ירון מרצה בהיר ומסודר מאוד, קשוב לתלמידים ומצליח לשמור על שיווי משקל בין מענה לצרכי הסטודנטים לבין התקדמות יעילה בחומר הלימוד.

מבחינתי שני דברים הפכו את הקורס הזה לבולט ומשמעותי: מושגים מרכזיים הממפים את מודל ההשגחה ההורית, ודוגמאות קליניות בהירות וממוקדות המאפשרות יישום כמעט מיידי של החומר הנלמד בעבודה הטיפולית.

הנה כמה מהתגובות שקיבלנו במשובים על הקורס של ירון: "ירון סלע נהדר! פעם שנייה שאני שומעת את התוכן הזה ממנו השנה, ולמרות זאת לא רציתי להפסיד"

"חרף הקשיים של הזום, אחד השיעורים הטובים. חידש לי הרבה מאד"

"היה מרתק, הועבר באופן בהיר ומעניין"

"כמנהלת תוכנית שמלווה מרצים רבים ושונים לארוך מסלול הלימודים זה בהחלט אחד מהקורסים החשובים והמומלצים ביותר. ירון בלט לטובה בין המרצים, וההשפעה של הקורס על עבודת המטפלים ניכרה לאורך זמן."
ד"ר יעל אררה-אנקרי
מנהלת את מרפאות הCBT לילדים ולמבוגרים
בבית החולים הדסה עין כרם
ימים
שעות
דקות
שניות

רגע רגע... מתלבטים? חוששים? יש עוד שאלות?

בשביל זה אני כאן לשיחה אישית איתכם!

תזדרזו למלא את הטופס ואחזור אליכם לשיחה

(יש רק 40 מקומות אז כדאי לא לדחות "לאחר כך") כדי שאצור איתכם קשר אישית (סער סמנכ''ל לוקחים אחריות)
ונבדוק אם ההכשרה הזו באמת תוכל לשנות לכם ולמטופלים את החיים כמו שחשוב לנו...

הצלחת להרשם לשיחת התאמה!

אדבר איתך אישית בהקדם.

אבל לא סיימת את השליחות...

חשוב לנו שתעזרו לנו בשני קליקים לקדם את עולם המטפלים ותשתפו עכשיו בלחיצה עם כמה שיותר אנשי מקצוע את הקורס שהולך להפתח
לוחצים על הכפתור משתפים עם חברים מטפלים ומקדמים את העולם.