הורים

אנשי חינוך

השר יועז הנדל: מוגנות ברשת – ערך חשוב

צוות “לוקחים אחריות” נפגש עם שר התקשורת יועז הנדל שהביע נכונות לקדם את סינון התכנים הפוגעניים באינטרנט בישראל.

מנכ”ל עמותת “לוקחים אחריות” נחמיה כהן וד”ר עידית סולקין מצוות העמותה, נפגשו אתמול (09/08/2020) עם שר התקשורת יועז הנדל (דרך ארץ) והציגו לו דו”ח העוסק בסינון תכנים בידי ספקיות האינטרנט בישראל.

בפתח פגישתם אמר השר הנדל כי מוגנות הילדים מפני תכנים פוגעניים באינטרנט היא “ערך חשוב ביותר”. הדו”ח עוסק בהגדרת ‘סינון יעיל’ אותו מחויבת כל ספקית אינטרנט בישראל לספק למנויה.

השר הנדל הביע את נכונותו לקדם את נושא סינון התכנים בישראל. “לצד ההתעסקות המרכזית של משרד התקשורת להוביל את ישראל לחזית הקדמה הטכנולוגית, אני רואה במוגנות של הילדים ברשת ערך חשוב ביותר”, אמר.

לאחר שהוצג בפניו הדו”ח הוסיף הנדל: “נבחן את הדו”ח לעומק ונראה מהן הדרכים הנכונות לקידום המסקנות שלו”.

עיקרי מסקנות הדו”ח הן להגדיר פרמטרים ל’סינון יעיל’ שיקנה בטיחות ברשת לילדי מדינת ישראל, לבצע תהליכי יישום מול ספקיות האינטרנט ליישור קו עם ההגדרות החדשות וכן לפרסם טבלה תקופתית עם דירוג מצב הסינון של כל ספקיות האינטרנט בישראל.

נחמיה כהן, מנכ”ל ‘לוקחים אחריות-משנים מציאות ברשת’, אמר: “זהו יום גדול לילדי מדינת ישראל, סוף סוף יש מי שדואג להגן על הילדים מפני תכנים שהורסים אותם מבפנים. אני מודה מקרב לב לשר התקשורת יועז הנדל על הנכונות הגדולה שלו לקדם את נושא המוגנות לצד עבודתו הרבה בהכשרת מדינת ישראל להבאה של טכנולוגיות Data החדשניות”.

“יצירת תקן סינון אחיד ואיכותי לחברות התקשורת בישראל, תשים את מדינת ישראל בשורה הראשונה של שמירה והגנה על הילדים ברשת”, הוסיף.

 

תוכן נוסף שיעניין אותך

הורים

אנשי חינוך

המועצה הלאומית לביקורת סרטים

הורים

אנשי חינוך

גיל הסמרטפון בישראל 2024: כיתה א’

צעירים

הורים

אנשי חינוך

דו”ח ספקיות האינטרנט הגנה על ילדים ישראל | 2024

חדשות ועדכונים

צעירים

הורים

אנשי חינוך

הכאב הכי גדול של ההורים בעידן הדיגיטלי

לוקחים אחריות מסכמים רבעון ושומרים עליכן ברשת!

צעירים

הורים

אנשי חינוך

פתיחה חגיגית: פרטים על הקו החם החדש שפתחנו בזכותך

אני:

הרשמו לעדכונים שישאירו אתכם חזקים!

נדאג לעדכן אתכם בכל מה שחשוב לדעת.